klik..klik..

18 August, 2014

Pak Ngah dah kawen....

Assalamualaikum....

Alhamdulilah... Weekend lepas adik lelaki tunggal aku dh selamat bernikah...akhirnyaaa..dgn pilihan hati sendiri.....mcm2 dugaan dia lalui untuk mendirikan rumah tangga neh.... Dan inilah yg terakhir di dalam keluarga yg dh berkahwin..kami 3beradik sahaja..jadi semua dh lengkap ada keluarga masing2...abah mak pun legaaaaa ea..kekekeke.....

Bergambar sebelum beberapa minit sahaja lagi nak bertukar status...

1st time aku tgk cara pernikahan di Johor..oh mmg teliti..tok kadi mmg mampu bt semua org menangis...termasuklah perantin lelaki ini...adik aku yg cm ssh nak nangih ni pun leh nangis..hiksssss...

Tahniah dik...dengan sekali lafaz...bertambah tanggungjawab...peliharalah rumahtangga mu sebaik yg mungkin....akk jugak happy...

Pengantin bersama hantaran dan dayang 2..kekekeke...

Ini mak pengantin....

Ini dengan ahkak pengantin...hiksssss...

My lovely mom and dad....✌️✌️

Alhamdulilah...selesai sudah majlis di sebelah pihak perempuan...lagi 2minggu 30/8 di sebelah pihak lelaki pula......harapan..semoga segala urusan/majlis berjalan dengan lancar.....aku pun jadik sibuk sama..onn off la kerja lagik..kekekekeke...syiok weh tgk org nak kawin..aku dulu nak kawin lagik sebulan dah x p kerja...kekekeke....


2 comments:

AMIIZAA said...

bestnyaaaa:):)

addin dah tinggi....handsome boy:)

-iLLa- said...

kak mizaa besar dh kan,kekee

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background