klik..klik..

21 August, 2014

Persiapan Perkahwinan Pak Ngah ~part 1 ~

Assalamualaikum....

Lagi beberapa hari saja lagi majlis di sebelah pihak lelaki akan berlangsung....syok wei org nak kawin neh...persiapan macam2 dibuat....ini ialah kali terakhir majlis kahwin diadakan di sebelah pihak ku...lepas ni xder lagik dah...kami 3 beradik jek..kira semua dah kahwin lahhh....

Sticker untuk tampal2..simple jek...belah lelaki x yah nak over sangat kan..kekekeke...

Ini ialah hadiah untuk tetamu yang datang...bagi gitu jek..xdak makanan/jajan apa2 pun.....senang...x koser aku nak kesahkan makanan..kang berkulat lah apa lahh kannnnn...

Ini pun utk tetamu.....belum siap sepenuhnya ni...



Ini untuk tetamu di sebelah pihak perempuan..isinya belom masuk penuh lagik..mana yg ada jek ah.......


Saya ialah penyibok utama.....

Ok kita cont...nanti pulak....

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background