klik..klik..

31 August, 2014

Selesai Sudah.....

Assalamualaikum....

Selesai sudah majlis di pihak lelaki...alhamdulilah.......segalanya berjalan dengan baik...disamping cuaca pun baik2 aja...jom kita layan gambar ea..

Pelamin...yg menjadi pilihan pengantin lelaki....
Suasana di dalam dewan....
Turut diiringi dengan muzik gamelan....
Ini lah ahkak perantin..sama abang iparnya..kehkehekehe...

"Mama...lama lagik ke nak naik atas pelamin tu"???dia x sabar hokeh nk ke atas pelamin tuh....

Pengantin dah sampai...alhamdulilah mood adam & adinda ada baik..adam tu demam malam tu...banyak kali tanya adam ok ke x..alhamdulilah dia nampak ok...


Terima kasih ah..kat acik aqilah..yg sudi melayan kerenah adinda mea marissa neh....

Pengantin dh bararak masuk ke dalam dewan...jAuh wei mereka jalan..kesian...hahahaa...

Adam sama adinda ajer yg mahu naik ke atas tu..addin non mahu..awal2 sudah sound yer....

Abah dan mak menepung tawar....

Mak pak kedua pengantin.....

Keluarga pengantin lelaki..kami 3beradik semua dah kahwin...semoga till jannah!! Cucu atuk ada 4...2gurl ajer sempat naik ke atas..boboyssss ntah mana2 pgnya...

Ini family di sebelah pihak perempuan...mereka 5beradik...seorang lagik lelaki tiada..masih di jepun...comey jek 3beradik depan tu...

Rombongan dari pihak perempuan...dari johor....


Pengantin potong kek.....malu2 tuh...hahaha...

Sweet jek gambar neh kan....

Hamboiii perantin...takut aku tgk aih lompat2..kekekeke..dinda ckp mcm nak nyayi lagu frozen..kehkehkehkehe...

Anak mama yg cute lagik comey neh...alhamdulilah..mood dia ok...dia tido agak lama..tetiba dj putarkan lagu ya hana naaaa..dia boley bangun daaaaaa....

Ok...setakat ini aje la gambo yer..aku maleh nk upload lagik..kekekeke...terima kasih kepada mereka2 yg sudi memeriahkan majlis serta bertungkus lumus didalam persiapan untuk majlis.......maaf seandainya ada yg terkurang ke..apa ke khen.......


Selamat pengantin baru pak ngah dan mia syamilah...semoga tabah didalam menjalani liku2 berumah tangga.....amin......














SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background