klik..klik..

10 September, 2013

Adinda..........





Assalamualaikum...
Kesian cik adinda ni tadik..meraung2 nangis nak ikut mamanya p kerja...bukan x buley bawak kamu adinda...karang dia kacau mama sampai x boleh nk bt keje.... dia jenis kacau suh jawap apa soalan dia tanya dan tgk apa dia buat.....dh hilang konsentrasi akuu kannn.kekekekee....mmg la ada org lain yg buley layan...tp dia tetap mama!! mama!! tgk neh!! tgk tu!!!!.kalau aku x tgk dia meraung2 pulak.........

tadi jiran kt umh opah dtg....jiran ni mmg rajin melayan kanak2 ini.....suka la tu adinda telah dibawak berjalan ke restoren upin & ipin....petang kang dia bikin gamat pg cerita dkt abang2 dia..especially addin....hahahaha..bersiap sedialaaa akuu dgn jawapan yg munasabah ea.....kakakakakaka..... 

terima kasih la pd jiran yg sudi melayan adinda........:):):)

2 comments:

Bitt (double IS) said...

sangat senang hati kalau dapat jiran yg baik kan :) adinda dah besau

-iLLa- said...

bitt..yer la..slalu jugak la mereka ikt jiran tuh jalan2 makan laaa...merka pun xder kanak2 kecik.anak2 semua dh besar.. tgl yg bongsu tuh jek tgh upsr.. :)

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background