29 September, 2013

Mothercare sale...

Assalamualaikum...

Mothercare start sale jumaat kelmarin...cuma 3ari pertama ni ada tambahan diskaun la kan utk pemegang vvip kad dia..jd semalam jengah la ke mothercare KLCC..kt sana aku suka p sebab sana besar dan banyak sket itemnya.... 

Kali ni membeli utk princess pulak...utk abang2 x beli sbb dah beli masa sales ari tu dan masih ada lg yg x berpakai...kekekeke...menggila aku nengok baju gegurl ni taw...

Adinda & addina..adinda badan x besar mana..lg ctk kalau dia pakai size 12-18m...ada jugak aku amik size 18-24m..saja beli besar sket boley pakai next..next.. :):):):):)..

Tgk yg ni of coz utk addina kan...berkenan plak aku...jd la by basahan kt umah kan...yg belang tu size 3-6m..tp cutting besar..rsnya pakai slg pun besar tu...

Ni masa dh last2 nak ke kaunter ternampak plak 2pattern ni...trus amel laaa..kenan btol aku yg owl tu...hahaha lantakla..owl pun owl la..cantikkkk....

Kalau tgk semua baju kan..hehehe..yer seluar mereka dh banyakkkk la sangat...tp kan td masa g midvalley ada 1 jeans tu ctk jugak..aku dh pgg np la x amekkk tadi...kan dh teringat2..hikhiksshikshiksss.....

Aku mmg suka membeli di mothercare sebab..kain dia x panas..lembut sangat2..lagik 1 cotton on kids tu..tu pun sama..materiAl kain mcm mothercare.....

Ok la..setakat ini ajer cte mak2 yg gemar menyopping brg kanak2.....☺️😊☺️😊😉

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background