05 September, 2013

Bdo-KL...

Assalamualaikum....

Last week bibik ada sms menyatakAn hasratnya untuk pulang ke malaysia bp hb...alhamdulilah..ada sedikit lega La aku kt situ kan....

Dia nak balik 28/10..selepas raya haji..jangkaan ku ialah pada awal nov kalau dia nak balik pun...tp ok la dh dia ckp nak date tu..kalau lg cpt aku pun lg sukaaaaa..kekekekeke...


Semalam & kelmarin dok tanya lagik bila nak pos tiket..katanya tkt lambat sampai...

Dah selamat aku beli tiket dia...dan inshallah akan diposkAn weekend ni..beserta surat menyurat la yg menyatakan aku ni majikan dia...kalau x kang byk soalan minah tu dpt...

Tiket dah beli ni bik...jadik jgn xmo balik pulak..kekekekeke....ini jek la 11jek bibik yg aku ada sejak tahun 2008-kini 2013.......... Masa tu aku nak masuk anak 2...skg anak 4 dah...hehehehehe....alhamdulilah rezeki dr allah s.w.t......

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background