23 September, 2013

Cinta Jannah






Assalamualaikum...

Siapa yang sehati sejiwa dgn aku layan cte neh.kekekkee...dlm sibuk2 aku dgn kanak2 kt umah tuh time bibik xder 3bulan neh...boley pulak aku melayan cte neh..dah la waktu2 maghrib khennn.....minggu ni minggu akhir....waaaa kna cpt2 balik....minggu ni aku mintak la lauk pauk dr mak...hahahaha...mak x sempat masak mak...cinta jannah last minggu neh..hahahaha aci ea...

ptg ni adam ada kumon....waaaaa kompom !!! aku sangkut jem lagik...grrrrrrrrrrrrrr....

1 comment:

Unknown said...

best jugak citer ni kan..hihihi
blogwalking...jemput singgah ke blog saya yang tak seberapa ni..:)

http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background