21 September, 2013

Udang Goreng Butter...

Assalamualaikum....

Semalam kan kt FB teruja ku melihat seorang rakan tu masak udang goreng butter...aku ni udang x bp makan sangat..tapi ada la makan sket2 kan...cum addin n mr hubby yg suka makan...jemu plak aku asik goreng,sambal,masak lemak cili api, sweet sour........

Makanya...kebetulan masih ada balance udang yg hubby memancing ngn yg beli...jd bt la masak butter.....pagi2 lagi jam 10aku dh start masak sebab nanti si kecik addina tu bangun...dia kalau bangun mmg kena hadap la kan...melainkan kalau bangun dh kenyang xper..kekeke..kalau bangun tido tentu la lapar kan...ngam2 soiiiiii aku dh nk siap dia dh kuek2....jd dpt la masak 2 jenis lauk ari ni....

**** eh aku nya sarang telur tu x bp menjadik tau...x jd halus2...maybe sebab x pusing lelaju sgt kot senduk tuh....xper nanti cuba laei...

~ happy weekends uolssss ~

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background