15 September, 2013

Makan2....

Assalamualaikum.....

Hari ni bday adam kan..makanya dia request nak makan kt serai...jdnya ke serai paradigm la kami tadik......mama n papa pun makan la sama kan...amboiiii bila la aku nak slim2 neh!!

Kesini la kami tadik sempena bday adam..kali ke 2 dgn kanak2 kami ke sini..biasa kami 2jek...hikhikhik....

Kekekeek...ni jek gmbr aku yg ada pungggg....


Anak2/ kanak2...kejap2 nak tukar tempat..eeee gerammm tau....adinda dh dok dlm tu mmg x leh kemana la dia...selamat!! Hehehehe....sementara tu ggu makanan sampai kan......

Ini nasi kerabu aku yg punyaaaaaa...hehehehe...

Ini nam pe ntah...lamb yg aku tau tu....hubby yg makan...kanak2 mereka suka kan sate serai....lupa nak snap pic.....heiheheieie...

Makanan kat sini mmg sedap2 belaka..air dia pun sama..suka btol aku ngn limau madu, milky bandung....ada lg 2,3 jenis air yg best2...macaron dia pun sedap lembut jek..x manis sangat...boley la nak makan....... Ok la setakat ini jek bebelan weekend ini......esk cuti lg best2......

Bergambar depan kedai party shop pun jd laaaa...kekeke

~ happy weekend ~


No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background