27 March, 2014

Bayou Lagoon Park Resort,Melaka

Assalamualaikum....

Balik dr johor ari tu kan..kami menyiggah bermalam di melaka...yer semua sudah di plan awal sebulan lagik..almaklomler anak ramai..kena la plan btul2 kan..kekekeke...gambar aku x amik byk sgt wei kt sini..
 


 Ini lobbynya...kena amik nombor tau untuk cek in..masa aku sampai ramai btol umat....



  

Ini ruang tamu nya...

Ruangan parking yang sangat besar...banyak parking hokeh...


 
 Ini bilik airnya....bilik air ada 2..

 Sementara untuk masuk ke pool..kita akan lalu tpt2 ini.....anak2 aku teruja lebey....

 Lagik mereka suka kalau jupe menda2 gini..almaklomlaaa mama jarang bwk tempat2 game
 neh..kekeke

Nampak kan keterujaa mereka jumpa game..ekekekekeke..slalu layan game dlm ipad jak...


Ini pandangan dr ats....

Ini lah pool nya...kanak2 sibuk nak p sinik jek..sampai dlm tgh ari..punggung pun belom panas dh asak2 ajak p pool....sampai kt pool pun panas terik lagik....

mmg banyak slide kt sini...air pun ada air panas dan air sejuk...eh x la panas sangat..suam2 gitu....

Adinda nak mandi jugak.tapi xmo lepas sendiri...mcm takut2 pun ada....asyik berkepit dgn papa..buai pun xmo naik....ish dinda neh....

Memilih nak mandi kt belah mana..abang2 kalau boley semua slide dia nak mencuba...tp agak ssh sikit papa nak follow sebab adinda asyik berkepit...mama??xmo mandi ngekor jek..amik gmbr sket2.ekeekee.

tengok adinda tuh xmo lepas..ajak naik dok dgn mama pun xmo...

Ini slide yg kolamnya air panas...boley tahan tinggi jugak..mama cm biasa la risau sokmo..

Yang sana nun lgik tinggi aku rasa...mereka mintak2 nak kesana..mama x bg!!!

Mula td x bp nak ramai..ni dah ramai....kolam sangat besar....banyak kolam jugak...yg tgh renovation pun ada..

Blah kiri tu blok tpt kami menginap....jauh jugak berjalan nak ke pool ni....


1 jek yg aku rs x best la..ko mandi ke.ko x mandi ke..tag label kt tgn mesti pakai....kalau xder kena beli...biasa tpt2 yg ku pergi..siapa yg nak mandi sahaja kena pakai tag....dan ada guard yg jaga...sepanjang aku kt pool ni aku x nampak guard yg jd kolam neh....x dgr pun bunyi wisel2....eh mg aku tgk xder lah....

apa pun bilik dia sunggoh selesa la..semua lengkap...keselamatan pun lengkap...

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background