klik..klik..

27 March, 2014

Kumpul & Tebus... Aeon & Giant

 Assalamualaikum......

Sekarang ni aeon & giant ada buat mcm gini...kena collect stamps pastu tampal....
dh tiap kali aku p 2 tpt ni asik dpt jek kan..jadi menjadik rajin le sket utk aku ngumpul..kekkekeke


 

 Ini aeon punya..sampai ke 40 dh boley redeem pisau tuh..skg aku dh melepasi 40 tuh..belum lagik kesempatan nak p redeem pisau tuh....hehehehe...yg no 60 tu aku x minat la..hahahaha....yg no 70 tu okeh.kekke..byk btol pisau aih!!


Ini giant punya pulak..pasrah btol aku..dh separuh aku tampal..dh x ingt pulak form tu pg mana.,.aku rasa dh terbuang kot...maka semalam..isi ler balik baru punya....giant punya dia xder step2..mcm aeon..dia kena kasi abis..kalau sempat, dpt la..kalau x sempat...melepas laaa...ke2 2 ini berakhir julai nanti...

aku nengok pisau ni harga bukan maen lagik....nak jugak tgk sejauh mana kehebatan pisau2 ini.kekekekke

1 comment:

Moms Avenue said...

Saya pun semangat kumpul stem giant.. Alhamdulillah dapat gak tebus pisau.. Memang best pisau dia ni.. =)

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background