19 March, 2014

Farm In The City

Assalamualaikum...

Cerita 2minggu lepas punya..udah basi ke?belom kan..belom la ea...x bkesempatan aku nak menaip wei..walaupun skg mengupdate blog direct dr hp...

Dah banyak hari dah anak2 aku ajak ke tpt binatang...bukan x pernah pg..pernah..yer la masa tu mereka kecik lagik aku bawak p zoo..skg dh cerdik pandai..pandai demand mcm2 kan...lagik2 dh sekolah..mama..kawan pg sana la sini lah...budak2 kan..bukan reti sorok..seronok bercerita....

Ok..jgn bebel yer puan illa.....kekekeke..meh aku nak buat cerita bgambar..mcm biasa la kan..xder gmbr x syok baca blog..kan kan kan kan..hiksss...

Farm In The City
Opening hours :
Weekend/public holiday 9.30am-6pm
Weekdays 10am-6pm
Closed every tuesday except during public hokidays & school holidays

Pemegang mykad rm30 adult/rm25 for kids below 12 and free yg under 90cm.


Aku rasakan tpt ni sangat friendly...sebab?? Sebab kalau bawak stroller pun xder hal...hehehehe...
Bertolak jam 9pagi dr umah..aku xmo ramai org dh kang..kang kalut2..kekekekke....


 Mr papa & Kids....



Minah ni paling seronok..1st time dia masuk tpt binatang..tambah2 lg bole pegang kan..

Adik..non tahu apa2 lagik..mcm xder perasaan..dia seronok jek bila org agah2 dia..tu jek..kekeke...

Masuk2 jek akan jupe menatang ni dulu..besaq ya amat aku rasa..ada 3 ekoq x silap...nanti ada penjaga makanan bg kita makanan dia...x yah byr pun...mereka bagi jek....

Tengok seronok sangat tgk binatang...dh lama x tgk kan...


x pernah jupe lagik sebesar ini dan boley pulak nak bg makan dan pgg..agak teruja la kanak2 ini..














 Fefeling mcm kt kampung..syok wei..anak2 aku jarang jupe ayam..skali jumpe nak p picit adinda tuh..nasib ibu ayam tu x kejor...

























Berani2 takut si addin neh..tapi nak cuba gak pegang..ok addin xper..












 Dah sampai kt pet village..kt sini penuh dgn rabbit..kamila org pertama kot yg hadap rabbit tuh..sebab semua rabit aku tgk mcm kelaparan sangat2...














Budak2 ni kt sini pun mereka boley bergaduh tau...geram tul...si adinda la..dia ckp pg jauh2 addin cr rabbit laen..ini rabbit dia.....grrrrrr















Masa beli tiket dapat free utk naik kuda 2 org..yg naiknya adam & addin...adinda dpt duduk jek..mat bangla tu pun xmo la plak lebey kurang..kasi seround jd lah.....






















 hahahha..bangla tu p letak kt kepala akuuuu...terkejut lah weiii...






ok dah la..gmbr byk kt fb..malas aku nak upload banyak2..kekekekeke...nanti kita cte lagik.... 28april ni addin nak pg lgik ke sini..dgn trip sekolah dia....aku ckp x yah g lah..dh pg...dia menjawap.."itu pg dgn mama & papa..ini pg dgn kawan2" ok la..mmg feel tu ada bezakan pg dgn family n kawan laen..ok lah mama paham......

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background