klik..klik..

28 April, 2014

Addin ke Farm In The City..

Assalamualaikum...

Hari ini..dan pagi tadi..addin dh bertolak ke Farm In The City...ini kali ke2 addin ke sana..kali pertama sama mama & papa...mama ada kata ari tu x yah pga ea..sbb dah pergi..addin ckp nak pergi jugak..sebab ini pergi dgn kawan2...oooo ok..mungkin feel pun laen sket kan...addin..addin....

Pagi tdik masa sampai kt skul..skul kata kena ada jam8pagi...730am addin dah sampai..dia bangun 5.45am tau...sebab seronok sangat kot ea.....mcm2 la mama ni bg pesanan...mama cakap simpan dalam kepala..addin cakap simpan dalam otak lah...hahaha..ok la ok la.......

Masa ni 2bas baru sampai..x lama pastu baru sampai lagik 2...semuanya ada 4bas...addin bas D...seronok betul dapat naik bas.hahaha.....oh addin.....


Bas dah sampai..mereka pun dh masuk dalam barisan....masa ni addin sibuk la..asyik2 mama..mama..meh jap...mama work x ari ni...mama..mama..jgn lupa amik addin karang tau....okeh addin........

Semua bas dh ready..rasanya ramai parents yg dtg anta dan mahu tgk sampai bas berjalan pergi...termasuk la yg menulis ni kan...nak bagi kanak2 semua tu naik bas..teacher mereka mintak parents antakan anak2 ke bas masing2 berpandukan nama dan nombor bas yg telah di senaraikan...

Addin bas D...dan ini dr klas addin..semua pg nampaknya...

Ok addin..bye2..semoga dapat ilmu yg bole dimanfaatkan....pg sana pgg binatang jangan hover2 sangat ea.....dh pgg apa2 basuh tangan..pesan mama........kekekeke...dengar ckp teacher tau addin..jangan sendirian berjalan ya...ini pesan bibik subuh2 tadik... 😊😊😊😊

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background