klik..klik..

25 April, 2014

Addin & kura-kura...

Assalamualaikum...

Hari ini dijadualkan addin ke sekolah ken bawak binatang...x kisah apa jenis binatang pun.....

Ini ptg semalam...p kedai binatang tu...dia sampai sana dh mcm2 nak pulak...aku ckp xder..xder..beli turtle jek...itu pun dh hazabedah aku tgk turtle tu sejak dia bertuankan addin..wah!! Muka gembira si addin bila ckp nak pg beli binatang....

Makanya mama belikan 2ekoq kurak2...1 pun harganya rm8.50..addin mintak 3ekoq..oh x boley 2ekoq jek bole kata mama..kehkehkehkehkeh......

Ini perbezaan jantan dan betina...budak kedai tu cakap.. Yg corak penuh tu jantan..yg corak sikit tu betina..kalau dia salah..aku pun salah la kan...aku bukan tau sangat pasal binatang ni...ok amik la jantan & betina.....



Apabila sampai rumah...........






Walah!! Kalau la kura2 ni pandai bercakap..mesti dia kata tolong la jgn usik2 aku/sakitlah...bla bla bla bla...mesti punya lah....lepas tu pulak...aku x sangka adinda bole takut..dah la terjerit pekik sampai la jam10malam....aku pulak jd tension...........yg si addin xmo tido...sebab kura2 x tido lagik......pagi tadi belum azan subuh dia dh bangun nak p tgk kura2 dia.....

Sepanjang dia dpt kura2 ni..mama sangat lah risau addin oi!!!! Mmg betul2 dia buat main dgn kura2 tu..dia paksa kura2 tu bjalan..d letak atas lantai...dia paksa kura2 tu makan..dia tabur makanan banyak2...gagagagagagga...addin...risau mama dgn jAngka hayat dia.....pagi td sebelum keluar umah dia amik kura2 tu pg basuh kt sinki.katanya nak mandikan....ahaha ahah ahahah....


No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background