klik..klik..

22 April, 2014

Banjir....

Assalamualaikum...

Semalam aku rasa pecah rekod..nak balik umh amik masa dekat 2jam lebih sampai..perjalanan yang biasa dalam setengah jam sahaja....

Kesian kt adamlah...nasib baik semalam masa dia balik dr sekolah tu ada makanan aku bawak...dr cheras selatan aku nengok kete mcm dh slow..eh tertanya gak kenapa awal2 dh slow kan...x terpikir aku kt stesen komuter serdang tu bole banjir macam ni sekali...


Gambar ni ihsan dr mereka yg tepek kt FB...aku pinjam naaaa....

Giler lama semalam nak sampai umah..terketaq2 dh lutut aku walaupin bawak auto..menguap toksah cakap la dh dekat 20 kali aku rasa....nasib baik la semalam papa keje pagi...aku balik dh plan nak masak..skali papa kata x yah papa p beli lauk sket kt kedai..aku sampai umh papa xder keluar..terus masuk dapo..x menahan dh tgk kambengggg..kasi bakar lah.....hikssss...

Ni nha...makan panas2 gitew..nak makan nasi pun x selera dah.....

Ari ni dan esk xdak air ya..harap maklom illa....cpt la berakhir catuan air oi!!!

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background