klik..klik..

05 April, 2014

~ Cameron Highlands ~ Part 2 last!!

 Assalamualaikum....
lama bena nak bt entry part 2...dh bt last pulak tu..kekekee..ok lahh..blog aku ni x sehebat blog org laen...ramai giler pengunjung..aku ni nth ada ke tidak...kekeke..apa pun suka dgn blog aku ni..sbb aku suka baca entry lepas2....



okeh..hari ke 2 kami ke butterfly farm...tpt ni dekat sangat dn tpt penginapan kami..budak2 dr semalam nak p sini..terpaksa lah singgah..ikut aku malas jakkk.. hahahaha

 Lepas beli tiket kena turun ke bawah utk masuk sana...mak ai tangga...aku tgk dh pikir nak balik kang kompom au mengah2 tahap gaban.....dh x sehebat dulu..dulu asal cuti sem aku akan naik gunung...

 Minah ni dh pandai sekarang..almaklom la teroka pg tpt2 gini umur dia dh besar sikit dh paham kan..jd seronok sangatlah dia....


 Aku masuk sini aku agak terkejut jugak..sebab rama2 dia banyak sangat2....dan jinak2.....x mcm kt kl aku rs..kt kl tuh cm sikit2 jak..ni x.kt baju tgn kita pun dia leh hinggap....2 org ni suka nak tangkap2..

 seorang tukang tangkap...seorang tukang jerit2 gediksss sebab seronok....



kat sini ada jugak binatang laen..mcm2 eh....mcm mini zoo jugak aku tgk........sekian setakat ini saja lah crita ku...tenet cm slow x best la nak upload2.....

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background