klik..klik..

11 June, 2014

Adam & Addin Berkhatan...

Assalamualaikum....

Pagi tadi adam & addin telah dikhatankan...sebelum2 ni papa & mama ada sebut2...pasal khatan ni...tapi merek berkeras xnK..xnK....nth cner lepas balik dr pulau pangkor kelmarin lps..mereka mintak nak sunat katanya...

Banyak kali tau aku dok tanya btul ke x..btul ke x...mereka angguk2 iya ajer....ok la..bt temujanji dan booking...pagi tadi jam 8pagi bermula la......

Mama yg semalaman perasaan asik risau & bercelaru..nth kenapa x tau....ni pagi tadi..nampak dia cm cool jek..adam pun sama...mungkin sebab mereka yg mahu..jd perasaan bersedia sudah ada kan..

Dah sampai hospital..tengah menunggu turn..adam yg bt dulu...dia ni sibuk2 nak p kt adam..aku risau kot2 dia terdengar teriakan adam ke mana tahu kan...ni pun masa dia tgh main ipad ni dia cakap..dia xnk la..jom balik..argh sudah....lepas jek dia ckp tu trus turn dia.....huh legaaa...

Adam dh di bilik menunggu...tanya adam x sakit ke?dia kata sakit sikit2...oh ok..tetiba aku terdengar suara addin melalak..argh sudah!!! Aku dh risau..ketaq lutut sudah.....

Dah sampai umah..ubat bius abis kot...menangis jugak la..dia pedih2 tu rasa kan..kesian aku tengok...sambil nangis tu dia asik la ngomel2.. "Kenapa mesti kena sunat mama?" Nanti addin xnk sunat lagik...hikssss

Menurut doc yg bt tu..adam & addin punya buta sket..jd cm mmg ada sakit l sket2...dan mereka ni bt pakai pisau letrik..berbeza yer dgn kaedah clamp??

Dah puas nangis +minum susu sebotol +makan ubat dia trus tido...dh bole tido ti maknanya dh xder rs sakit la tuh...

Xperla..apa pun alhamdulilah dh selesai..tinggal nak baik ajer...lepas ni xder sunat2 dh lagik ye adam addin...

Mama doakan semoga anak2 mama cepat sembuh....mereka request nak ke Legoland Waterpark...jauh la addin mana sempat skg..bulan lain la ea....kalau gitu mAma belikan lego superheroes..yolah!! 

1 comment:

Nad MamaZN said...

alhamdulillah, selamat dah hehe..
mmg btul, bila abes ubat bius tu part yg cam ksian sgt sbb baru terasa sakitnya huhu..!

rasanya sblm ni pernah jenguk blog illa. masa tu ada adam ngan addin je :) pernah gak beli crochet hat dr illa dulu.. tuptup adam addin dah ada 2 adik gegurl dah..pantas nya masa berlalu :)

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background