klik..klik..

18 June, 2014

Genap ari ini seminggu mereka berkhatan..

Assalamualaikum....

Alhamdulilah...hari ini genap seminggu sudah adam & addin berkhatan...antara mereka berdua..nampak yg paling betul2 dh mcm sembuh ialah addin..sudah terkinja2 dan boley pulak naik basikal....ari tu masa sunat dia yg kerap menangis katanya sakit pedih....

Tengok..budak bandar mandi sungai..ala2 takut2 sikit...papa masih bercuti..dan bawak merek p mandi sungai...pelik plak aku..biasa p mandi rendam lama2 ni utk yg nak bersunat..tapi ni x..papa kata kasi kembang..kulit bersih..oooo gitu yek....okeh...mmg nampak kulit tu bersih lah....



Mama pun join sama lah...aku ni tingin nak mandi sama..air jernih dan sejuk giler..tapi si dinda dh terjerit pekik..takot2...x jadi lah turun...addin tu muka masam mencuka.sebab xmo balik lagik..nak mandi lagik...

Mandi x sampai sepoloh minit naik dh..terjerit pekik mcm apa jek..jarang p mandi sungai mcm neh la kan...org ingt aku dera anak kang...

Genap seminggu ari ni..semalam addin kata dia nak p skul ari ni..adam aku tgk mcm belum boley lagik...pastu pagi2 bangun tdik cakap xmo p skul pulak..ish..addin neh.......

Alhamdulilah..selesai satu tanggungjawab berkhatankan anak lelaki...

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background