07 June, 2014

Kota Belanda..

Assalamualaikum....

Aktivit ari ini ialah merayap2 pusing 1pulau..pagi budak2 ni dh melayan pool...lepas tu jam 11pagi naik..memasing dah nak pengsan....

Makanya...lepas itu kami ber3 bersama adinda naik la motor pusing2 pulau..isi mintak kasi full dulu ya..kang tgh jalan xder minyak nayaaaa....huh!! Sakit pungkoq aku tau naik moto neh...jalan bukit bukau..laki aku bawak laju boley tahan..aku kt belakang terjerit pekik...kehkehkehe...

Pusing2...kami singgah di sini...upenya terletak dalam kampung yer...Kota Belanda..selama ni baca sejarah buku jek..skg p tpt betul2 yah!! Adinda asik suh amik gambar jek..ok layan....

Mari baca sejarah.....





Mama..amik gambar kakak kt sini..okeh...adinda ini meriam....ooo mariam..bukan mariam..meriam....4x aku ajar dia sebut tau...last2 ok..dia dh kenal meriam..




Mama..panas sangat lah...aku kata dh x payah bergambar dia nak jugak..ok kita teruskan....

Ini lah 1 1nya kedai craft yang cantik kt situ..aku x pergi pun sbb seberang sana...

Ok..selesai utk hari ini belajaq sejarah...petang p mandi laut yah..

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background