klik..klik..

07 June, 2014

Island Hopping/Snorkelling Coral Island

Assalamualaikum.....

Sampai Pangkor tengah ari...petang tu jugak kami p jalan2 pusing pulau dan mandi manda di Coral Island....

Dalam van nak p Teluk Nipah..dia ni dh siap awal2 lagik...

Macambiasa suh amik la kan gambar dia...

Sebelum nak berangkat briefing dulu...kami pergi 2 bot...



Mama dan kanak2...bergambar sebelum bot sampai....

Yg ini sewa Rm5...kalau hilang ganti Rm50 ea...

Perasan x batu hitam tu?? Macam ikan kan...depan batu tu mcm mulutnya...

Kt sini tempat kalau nak snorkeling pun boley..tapi menurut pemandu bot tu banyak batu2 di bawah tkt sakit kaki kan...masa kami sampai sini..orang ramai sangat..ramai yg bg ikan makan..air pun nampak cm keruh sket..jd kami x turun lah...dr bot pun leh nampak ikan2 nya....

Pemandu bot bagi roti..berpusu2 ikan tu datang..geram tgk aih...



Bermandi manda di coral island..kalau nak balik call pemandu bot tu...nanti datang lah dia..kt sini air lagik jernih ikan kecik2 nampak mcm tu jek....kalau menyelam nak tgk ikan pun boley cantik2 ikannya...


No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background