klik..klik..

10 June, 2014

Cafe - Dip & Dip

Assalamualaikum...

Kat sini semua berasaskan choclate...masa ni kami dok luar..dalam dh full...masa ni..dating ber2 jek..hikssss...

Air ni aku yg punya..apa nama x ingt lah....sangat sedap tau.....belakang tu ice lemon tea...sedap jugak!!

Hubby nya pilihan..x ingt nama gak..kami main order je..hahaha..sedap jugak neh..coklat melimpah ruah...

Aku pilih yg neh..x besar sangat..bole la nak telan..aku ni jenis cepat muak...kalau bab coklat2 neh.....

Sapa2 yg mau merasa segala jenis bentuk waffle ke..pancake ke..bersalut coklat2 ni..silalah ke Dip & Dip ini..kalau perut x brapa nak penuh sedap lah makan..kalAu perut ko rs2 kenyang lagik..sila la lupakan hasrat nak makan sini...nanti muak..bila dh muak jd x abis..aku kalau x abis rugi..rugi tau..hahahaha....

Ok..total semua makanan ini hari itu dalam Rm64.80...ini aku ber2 dgn hubby..kami kalau ber2 mmg suka dok sini..kekeke..sebab anak2 kureng makan coklat2 ni...kalau dgn kanak2..p bawak tpt yg btol2 leh kenyang..kalau bwk mereka sini..xdernya nak makan..bergurau lebey..mak pak jek yg balun..hahaha...

2 comments:

eray ayang said...

wah penuh coklat. tak pernah sampai lagi. sebab kalau keluar je mesti nak makan bende berat. dah kenyang tak lalu.

-iLLa- said...

yer penuh coklat..pd peminat coklat sesuai la neh...hhehehe..

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background