23 June, 2014

Adinda oh adinda...

Assalamualaikum.....

Tadi jam 11.30 bibik sms aku bitau dahi adinda berdarah...dan dia dah sapu minyak gamat...tapi katanya luka mcm terbukak... 

Aku ni yg dengar dh dupdapdupdap..dh la papa ko keje pagi minggu ni..selalu dia keje ptg..jadi waktu gitu dia mmg ada umah la kan...aku trus capai handbag..call la papanya kejap bitau....gigil la..dek terbayang cner darah yg banyak tu keluar...otw balik jalan jem sket..ya allah rs cm nk terbang je...

Sampai2 umah tgk dahi dh berlilit ngn kain napkin..darah banyak lgik walaupun dh ltk minyak gamat..trus aku bawak adinda p klinik terdekat...dalam kereta dia diam jek..takottttt jek rupenya...hiksss..aku pun lutut gigil2 gak neh....


Sampai klinik aku tanya doc nk kena jahit ke?doc kata kalau x bukk besar sgt gam jek..kalau besar kena jahit..aku rs cm nak pitam tau!! Skali dia cuci sket tgk kata x yah jahit gam jek..arghh lega aku...aku seriauuu wei!!

Sebelum dan selepas..muncong tetap ada yok...dlm bilik doc meraung2.. "Papa tolong doc bt dinda..." Aku yg bawak ko p klinik..nama papa yang ko panggil ea..hahahaha..anak papa ni....memang!!
Bila dh selesai doc ckp ok sudah..pap! Trus senyap dr tangisan..kehkehkehkeh..nasib la dind oi x kena mata!! Bila mama tanya kena kt mana..dia buley jawap "tolong diam jangan sakap ye..."..ok ok...xper petang nanti mama tanya semula yer..kasi cool dulu...

Adoi... dinda...yg nyata lutut mama ketaq2 lagik tau!! 

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background