klik..klik..

13 June, 2014

Oh Addina...

Assalamualaikum...

Ari ni ari ke3 aku cuti..pg opis kejap2 jek pun...sejak abang2 dia berkhatan oh..dia bikin aku seram2 aja...dia dah berjalan dan boley berlari sudah.....
Jadi aktiviti panjat memanjat mmg la semakin hebat..bebudak ni xmo naik atas..nak dok bawah jek..jadiknya aku rasa kena jaga si addina ni je yg lebey...

Dia nk sangat pergi kt abang2nya nak tgk apa ada dalam kain tu..hahahaha...siap gaya nak selak ..yg abang dah terjerit2.....

Mama sangat seram okeh...asal boley jek addina ni lah....

Ari ni ari ke3 abang bersunat..dh bole bangun/mandi & duduk..harapan mama cepat semboh......

2 comments:

Nad MamaZN said...

dorg sekolah x arini?
belum 100% sembuh kan?
harap cepat baeknya.. nmpk cam ok je 2 bradek ni hehe.. rileks je depa ;)

p/s: illa, takyah madu, gula dgn mentega tu la yg jadikan popcorn tu manis..jadi karamel

-iLLa- said...

ohh okeh..

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background