klik..klik..

07 December, 2015

Big Bad Wolf,The Mines.

Assalamualaikum..

BBW datang lagik....

Baru mula kan..maybe tengah malam dan siang orang ramai kot dtg.Dalam jam 10 tadi x berapa ramai orang.cool2 ajer...

Wajib bergambar bila sampai sini..kekekeke..

Bawak mereka ber2 sahaja tadi,makanya hasil habuan dapat untuk mereka saja lah...



Agak berbeza gegurl n boys pilih buku.Hikssss..mereka lebey teliti nak tgk isi dalam mcmana.Yang boys mcm cepat teruja dgn gambar kulit buku yg menarik perhatian mereka..

Nhaaa tertonggeng2 adinda..kekekeke..


Mereka nampak buku spongebob ni terus teringat kt abang2 mereka yg suka tgk cte neh...

Dia pilih main masuk jek dalam bakul..pilih masukkan..pilih masukkan..wah senang hati nampak...dah nak sampai kt kaunter mama & papa sorting sket2..kekekeek..

Ni jek yg dapat..yg mama agihkan keluar balik tu pun hello kitty ngn sofea..mujur mereka x hingat..kekekeek..Abang2 buku  yang beli ari tu pun ada yg x berbukak lagik..Dah x payah la beli ea..abang2 skg kena banyak bt latih tubi sekolah..

Ok,pada mereka yg nak pg tu sila laaa sila.kata mereka selepas jam12tgh malam lagi ramai orang,tapi td masa dh nak balik 11.30malam org cool ajer lagik.

3 comments:

Jueliza Jamani said...

wahh rambut diaorang.. retiaw org kedah cakap.. hehehe susah nak dpt macam ni..

-iLLa- said...

Hahaha yer lah... Retiaw...

Hani said...

Akak, harga2 buku tu lebih kurang berapa?

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background