klik..klik..

13 December, 2015

Parfume...

Assalamualaikum...

Masuk bulan 12ni x pasti pulak dh berapa kali en papa ni beli parfume.Dia mmg peminat tegar parfume2 ni..

Nak krismas ni parfume memang banyak sale kan..xdak sale pun buy 1 free 1.Hahahaha..terima kasih papa...setiap kali dia beli parfume,dia mesti beli untuk  mama sekali..oh papa,masih ada yg x berbukak lagik..dan dh bukak pun x luak2 lagik..Hobi dia,aku pun terjebak sama lah...ni kata dia murah tadi,pastu katanya lagik,hanya di Paris gallery sahaja yg ada keluaran Lady Presidente ni....apa pun terima kasih la yer...nanti beli lagik yuk...dia punya parfume aku x leh kira dh bp banyak ada..dia pakai p kheja lain hari lain parfume..tu dia! Hahaha..

4 comments:

juelee said...

best best.. aku bukan kaki perfume.. yg ada pn tak habis2.. hihi spray skit2 je.. tu yg lambat nau habis..

-iLLa- said...

ahahaha..kan kalau dh hobi...

eynda said...

Boleh geng dgn akak la ni hahaha.... hantu perfume :-D

-iLLa- said...

boley sangat kak...kekeke

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background