klik..klik..

13 September, 2015

Medan Ikan Bakar Pernu - Umbai

Assalamualaikum....

Balik dari wedding semalam...papa suh bersiap ke Melaka.Ada kerja sket katanya pagi ahad tu..maka mama tetiba betul2 macam supermak siap2 kan segala bagai...hahaha...

Bertolak dah petang pun..makanya sampai memang malam la kan..jadi bergerak la kami terus ke medan ikan bakar.Nak tuju terus memang x tau la kan..walaupun dh selalu pg..makanya guna kan la apa yg ada...


Dia bawak pg sini... Hihihihi...

Dapat parking kt sini...cantik area ni bersih memang di jaga rapi...

Tidak ketinggalan untuk bergambar kan..hiksss..

Masing2 mcm kelaparan..sebab dr kl mereka tido,adinda sama addina jek x tidur2...

Orang kata kedai nama Parameswara tu sedap..kami x sampai kesana pun..sebab tgk macam ramai orang..dan bawak kanak2..kang kalut laen macam.jadi pg jek ke kedai belah2 depan tu.Dekat jugak dgn parking.

Ini order kami.....



Ketam goreng...

Kerang rebus..

Sotong goreng tepung.

Udang goreng bercili.

Kedai kami pg ni x ramai orang pun..makanan yg order ni semua sedap2 belaka..air teh tadik pun sedap.nama kedai ni x silap Ayahnda.

Ok nanti bole ulang lagik... ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background