klik..klik..

13 September, 2015

Walimatulurus Ubai & Fatin.

Assalamualaikum...

Semalam majlis perkahwinan anak sepupu ku...di Kl belah lelaki..perempuan ari tu d Gambang.Alhamdulilah cuaca agak baik semalam,cuma nya jerebu jek agak tebal sket petang tu.

Pelamin Ubai & Fatin. Cantik simple, x sarat marat...

"Mama,dinda nak amik gambar kt sini lah"... Ok ok...

Sini pun sama.....


Si ubai ni bole keluar sekejap sebelum nak berarak..nha mai la kejap kita selpiaq...gagah perkasa pengantin lelaki kita...

Bersama mak sedara pengantin lelaki ni...

Bergambar bersama mak,pak sedara dan sepupu2...ni sikit jek ni..ada lagik belom sampai..

Seronok 2 orang ni dapat telan ice cream ajer...

Pengantin dah masuk..senyum lebaq ya ubai & fatin..kekekeke....


Sama cantik..sama padan...gagah perkasa dan slim melim.....

Pengantin berarak ke dalam di sambut dengan selawat dari kumpulan Rabbani.sungguh merdu suara2 mereka.

Ok sampai terus makan dulu,kasi kenyang2..kang nak melayan orang bergambo lagi kan..air pun biru sama.

Ok sessi memotong kek..adinda time ni dia tergedik2,dia kata dia nak potong kek tu..tapi mama kena nyanyi lagu bday to u untuk dinda..hahaha haruuu dinda neh..

Sementara pengantin makan dan potong kek rabbani buat persembahan..makanya ke atas la kejap adinda sama addina..hehe adik malu2...abang2??mereka jumpe sepupu sepapat mak pak sedara yg kenal mmg xder la nak dok diam saja..



Ada jemputan jugak untuk anak2 yatim..dalam 20 orang rasanya..comey2 jek mereka makan dok dendiam..opah yg duduk berdekatan dengan mereka bagi duit setiap seorang....

Sessi bergambar..pengantin bersama ibu dan bapa pengantin lelaki..muda mudi sepupu ku ini..hihihihik..

Bersama ibu dan bapa pengantin perempuan..sporting jek!

X silap ni adik beradik pengantin perempuan kan..

Orang sibuk bergambar,dia sibuk dengan stroller kakak..kakak dapat kawan..ntah sapa2 main la sekitar tu....

Sebahagian keluarga dari pihak pengantin lelaki..ni pengantin bersama mak pak sedara mereka dan atuk & opah2 mereka..

Ok kita ber2 jek la dik..kakak ngn abang mereka ada geng..x peduli dh..bgambar sama pengantin...

Ya ampun terlindung mama..kakakaakak..

Kesian baby ni..terdampar kt situ...mak nya dh mengantuk kepenatan..ada jek yg x kena..kekeke..

Masa nak balik kan..kat luar ada mamat ni..dia cakap gini.. "Siapa nak amik gambar cepat amik x payah bayar pun.."kekekeke.. Pastu ku tanya dia.."awak dari mana nak ke mana?"
Dia jawap "saya nak pg tv3 ni..ada shooting tv untuk merdeka nanti 16sept.." Oh..sorang jek ke? "X la ada lagik kawan2 lain kt kedai mamak tu tengah makan"..hiksssss...pastu amik gambar dia balik la...x sempat nak tanya lebey.. Bila letak kt pesbuk..ada komen kata dia ni org pemes sg penchala, dan dia x bp sigat sket..oh al kisah...

Semangat merdeka dia nampak sangat..semoga dia beroleh kesejahteraan di dunia dan d akhirat....


"Selamat Pengantin Baru Ubai & Fatin"

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background