klik..klik..

25 September, 2015

Sepetang dengan Addina.

Assalamualaikum....

Nampak betul adik ni kebosanan sorang2 kt umah.Abang Addin dengan kakak Adinda dah ikut paksu dia balik JB.Tinggal adik dengan abang Adam,tapi  macam biasa la abang Adam dia berkepit jek dgn atuk..sampai atuk pg kerja pun dia ikut...

Ok la dik...jum mama n papa bawak adik p tasik kita bagi fish makan ea..

Sonok adik bila dia tengok masuk parking tasik..kekeke...


Jinak betul burung tu sekarang...

Mintak papa sket mamam ikan katanya..




Gemuk2 ikan kt sini..hari2 orang ramai kasi makan..lapar semedang ikan2 tu...

Mcm bosan dh bagi ikan makan...dh selalu tgk mcm jemu kan dik...

Burung pulak dia bg makan,makan jugak burung2 tu..

Ok...jum la balik dik....

Oh nak singgah sini dulu...


Dah berani adik sekarang....ok cukup 5x jom balik..hahaha....


Nanti kita dtg lagik...

1 comment:

Anonymous said...

salam sis...

nak tanya, tasik ni kat mana ye? mcm best je nak bawak anak2 bagi makan ikan...

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background