klik..klik..

30 September, 2012

Aku yang pasrah..... :))

 Butik bukak jam 11pagi..ini gmbr 7.20pagi tdik......huhuhuhuh....yg bertabah sahaja bole tempuh keadaan gini.....gagagaag

 Jam 930am..nombor giliran di agihkan..rupenya no 92 aku...tapi ttp mcm jauh...
kira mmg tersenarai la dalam 100 org yg mereka cakap kan...

 
 Zain datang..aku rs tiap2 minggu kot depa neh dok jemput artis....
dok la kalut mereka nk amek gmbr sama zain...kakakakaa..aku nk snap muka zain jek..boleh la dpt la sikit....zain ku tgk dia ada soping gak tudung..3-4helai x silap aku dia membeli....cute jek zain neh..kulit putih gebus...mcm kanak2..ekekkekee

tapi.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 Aku yang pasrah..kikikikiki....

 Aku nak buttefly hitam/brown..tp bila sampai turn aku xdak warna tuh..floral pun xdok...tgl warna biru ngn purple jek..purple n biru tuh terlampau terang sgt..aku non berkenannnnn...makanya..tgk2 yg laen kenan la ini..jd amik la ini..yg laen2 tuh mcm dh ada.....kaler xder la sebijik2 kan..tp ala2 sama lah........jadiknya aku amik la kaler oren mcm nk lemak2 ketam..ish x reti ku nk sebut kaler...
makanya ari ni hasilnya dpt la 1 sahaja..jgn tidak yerk!!!

xperla mungkin bukan rezeki aku yg best hari ini...
nanti kita cuba lgik yer..lepas neh...lepas jek solat subuh..mmg aku trug pg..hahahaha

::::: dengar cerita, next year staff fareeda akan berkerja 24hours, mengikut shift...tukang jahitnya lahh ::::::


No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background