05 September, 2012

Lakaran Kek Birthday untuk Adam & Addin

Assalamualaikum.....

sekarang aku tgh sibuk sikit jek..untuk preparation birthday party adam & addin..
kali ni aku x bt kt umh..buat kt sekolah dia...
teacher dia ckp kelmarin..adam dh p gebang cite 1 kelas dia, yg mama dia nak bt birthday party kt sekolah dia...

alhamdulilah..ada yg dh selesai sikit banyak..
order sana sini..sumer kena booking kan,..
insyallah aku bt pada 1/10 nanti.lama lagik kan? tapi aku rasa dh nk dkt date tuh...

Ini sekadar lakaran..yg ku request pada kedai kek..simple ajer..
budak 2 org tuh nak kek transformers...last 2year aku order 2 bijik sekali..dah sorang nk spiderman..sorang nak ben10 kan..kali ni nk tema yg sama..tapi sorang bumblee bee..sorang optimus prime....mengikut gmbr d atas, kek berbentuk mcm tu..tp aku requaet suh bt 2 kaler..n akan ltk 2 model robot yg mereka nk sangat tuh......insyallah...adam n addin yer...




No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background