25 September, 2012

Untuk Kawan2 Adam & Addin...

Assalamualaikum....

Sekarang aku tgh bz siikit2 jek persiapan untuk birthday adam & Addin kt sekolah..
tema kali neh...
kek..transformers..
goodies pack ..spiderman & barbie
ala boleh la tuh...
transformers ada tp ssh nk cr skg..malas aku nk pening2 lah..
bt kt skul pun jek kan..
lain2 aku panggil KFC suh dtg layan budak2 tuh..ekekeeke

ni yg sampai tadi pagi ke semalam ptg..aku nengok dh ada kt opis...sampai en posmen tu cakap...tiap2 ari brg awak akan sampai ila..hahahahahaha..alaaa ok la tuh..kaya poslaju kannnnn...
yg ini ku order 40 boy & 40 gurl..
depa sessi petang jek ada dalam 70 org..xperla aku extrakan 10pcs..


oo yer...goodies neh aku order kt sini..sapa yg berminat p la tgk yer...
dia ada kedai di equine park..aku neh malas sgt nk berjalan sana sini skg np nth...jd order online sahaja.....

sea star party shop

pada yang malas nak pk2 byk.leh order kt sini tgk dia dh siap pack2 mcm neh..mintak jek nk tema apa..aku mitk transformers tapi nan hadooo....

ok bye! mau p amek adam...








No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background