klik..klik..

30 September, 2012

Dynamo Downy

Assalamualaikum.........
Dynamo Downy...
nak kata baru, x la baru sgt kan...
masa aku beli neh harga promosi ..x silap dalam RM 19+....
masa jalan2 tgk sabun tuh.ternampak yg ini..aku neh asal ada tulis downy jek aku mula la terjebak....
sebab.....pd aku..asal downy jek...ada bau wangi...ekekkekekke..
jadi nya aku pun try la beli..
skali lepas seminggu, aku tanya bibik....bik, sabun ni cmner yer?ok x?
bibik kata " enak sekali baunya...ada wangian mcm downy ni jugak...( dia tunjuk la botol downy tu )...
so, aku pun ok...bibik aku neh dia jenis terus terang nya org..kalau x sedap dia ckp x sedap, kalau x elok, dia ckp x elok....kira lama jugak la bertahan dynamo neh....kalau xmo pakai downy yg biasa tuh pun xper..leh pakai yg ini...
aku x pasti, ada ke x warna laen....sebab yg ku pandang dia pink...kekekeke....

ok sapa2 yg nak cuba..boleh cuba...

3 comments:

SYANI said...

Saya pun dah berpaling tadah dari Dynamo Biru ke dynamo pink ni.. Tak payah dah beli downy..

-iLLa- said...

kan syani kan.. :):)

NURUL AQIDAH AZAHAR said...

thnkz share

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background