klik..klik..

04 September, 2012

Membeli Belah sikit sebelum balik.....

Assalamualaikum....

hoyeh!!! ini entry yg terakhir la weh pasai pangkor...mesti ada yg jemu dh dgr cte aku neh..kekkkkeeeee 
sebelum balik tuh..kami membeli sikit banyak ole2...x beli kemana2 pun..pg 1 kedai tuh jek..
kami pergi kedai yang betul2 mengadap maybank tuh..
ah so neh ku jet2 sket..dpt la kurg sket lebihkan gram..ekkkekeke...

Tudia mak aku.membeli byk giler....ramai org la kot dia nak bg tuh...ikan bilis jek byk packet dia beli aku ase...siap utk aku pun ada sekali..aku pun beli jugak..ekkkee..

 Memilih2 ikan bilis mana yg best....


 Budak2 neh x tau nk kemana kot..kt situ xder apa pun..semua jual brg2 kering cm bilis, sotong etc....dia pun sama nyibuk lah...

 Aku membeli x byk pung..sebab pk nk bwk jek nanti..malas la aku nk kendong byk beg....

 dh cepat2 kami ke jetty...masa neh org x ramai sgt..tunggu ada la dlm 15minit.br jetty sampai..alhamdulilah budak2 x meragam apa..

Adinda mmg cool....lepas neh boleh ikt mama lagik yer..nnti mama bawak lagik yer..
bye..bye..pulau pangkor..nanti adinda dtg lgik yer...




3 comments:

eynda said...

Bestnya... tak pernah pegi pangkor lagi...

Bitt (double IS) said...

kak ikanbilis dia sekilo berapa?? murah tak dari tesco n giant? udang kering ada? hehhe

-iLLa- said...

kak eynda iasa2 ajer keseronokkan pangkor..hehehehe..

bitt..erk x pasti bp sekilo..sbb masa tu i mitk dia pack kan rm10 punya setiap pack..sbb nk bg org kan..tapi rm10 pun byk jugak...udang kering semua ada..

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background