klik..klik..

12 September, 2012

Taman Buaya, Melaka

Assalamualaikum...
neh nak crita kisah 2 sept yg lepas..balik dr wedding..kami p bawak 2 hero kami ke Taman Buaya..mak ai..panas terik tau ari tuh...sampai pun dalam 330pm x silap..
Last ku pg taman buaya nth bila x ingt..asenya zaman sek ren kot..punya lama giler..serupa mcm x pernah pg.ingt2 lupa..masa sampai tuh masuk jek dalam nampak mmg byk sgt perubahan..skg buaya2 dok dlm tpt yg berkandang batu2.dulu x silap..kita lalu atas buaya kan.pagar2 pun byk guna kayu kayan..skg x besi dh..

jom tgk gmbr..pe lgik kn...

 masa sampai2 jek..2 org neh dh mcm berani2 takut nk dok sebelah buaya tu utk amek gmbr..yg si bulat tu lgik la..mampu bt peace jek lah kt situ..hahaha..

 Bila papa p duduk situ br la adam nampak berani sikit..addin larik dah..

 KLCC

 A famosa..


 Bangunan Kehakiman

 ish adam..dia neh mmg, bila suh amek gmbr jek..mesti suka bt aksi tau..

 Again!!

 ok sudah memulakan perjalanan di dalam tmn buaya..
masa neh kami dok tgk burung..ada mcm2 kaler sememangnya menarik perhatian busak 2 org tuh..







Buaya kt sini gemok2 jugak..masa kami lalu..dlm tgh2 panas terik..buaya2 tdo kot..letih nk jwp soalan adam addin tau..kenapa buaya x bergerak2...addin biasalah dia nak samakan buaya tuh dgn kita manusia ni..dia ckp, xkan siang2 tido..org tido malam2..hahahaha..

 Masa ni tgk monkey pulak..aku rasakan..monkey2 kt situ jinak2 lah.sebab lepas gitu jek ku tgk...


 mama & papa 3a's yg semakin membolat..hahahahaha.

Dah2 jom balik..dh la panas terik..huhu...
sebenarnya dlm taman buaya neh ada tpt mandi tau..tapi kami x lalu ke sana..sbb nanti tkt tersangkut dgn 2 org neh..jdik kami amik shortcut.hahahaha..
masa nak balik addin mmg melalak2 lah..sbb xnk balik..
x puas kot jalan...
nanti la addin kita pg zoo pulakkkkk...

budak2 neh makin membesar..mcm dh mengenal binatang,jdik npk mereka mcm seronok dan ingin mengenali/ ingin tahu dgn lebih dekat lagik kan....





2 comments:

mummY daniSha said...

kat situ kolam mandi dia cam kotor sikitlaa....kalau nak manid baik gi wonderland...sebelah taman boye je hehe

-iLLa- said...

ooo ye ke..x tahu pulak..sebab mmg x pg tgk pun kan..

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background