klik..klik..

05 September, 2012

Banjir terburuk thn ini di Sek keb.Sri Serdang...

Assalamualaikum....

semalam kan hujan lebat giler...
masa hujan lebat tuh aku kt jj tau..p pos brg org..semalam brg pos x byk jadik aku p sendirik pjbt pos...masa tu risau dh apa la jd kt umh tuh..hujan lebat2 gini...kejap2 call bibik..bibik kata ok..so lega sket...masa tuh nk balik jalan mmg x npk lgsg...

pastu pagik tdik bukak fb..nampak bbrp gambar kwn2 yg post kt fb..tgk2 upenya kt sek sri serdang..blah mana sek tuh nth aku pun x tau..tp kira teruk jugak lah..
patut la malam tdik masa pas maghrib aku nk p umh mak..lalu kt mines tuh jem..upenya ada banjir teruk tk belah sana....

harap2 semuanya selamat....

ni gmbr yg aku mitk dr tuan empunya kt fb..dia kata ok..so, terus aku masuk sini...

 Aku rasa ni gabar pagi tdik.sebab ada gambar kt fb kwn2 1 lg tuh..dia kata jam 930 malam pun masih belum selesai lagik....

 Kesian pada yg empunya kereta..harap mereka bertabah....ini mesti pagi tdik kan...

 teruk jugak kan..

 Abeh rosak buku2 student..simpati betul kt mereka..

nha ini kompom ptg semalam punya....tenggelam abeh..dgr kata ada longkang besar yg tersumbat..tuh air melimpah abeh..

semasa entry ni d taip..kat luar tuh tgh mendung..harap tiada apa2 lg yg berlaku...



2 comments:

mekchu said...

mmg teruk banjir tu.. kesian kat budak2 dan empunya kereta.. katanya smpai highway plus pun tutup..

header tak bleh upload sbb quota gambar kat dlm akaun dh penuh.. mekchu dulu pernah jadi. delete blk album2 lama, pas tu rajin2 kecik kan size gmbr sblm update entry..

fiza saad said...

slh satu kereta tenggelam air tu kereta exora along saya. sian tul la. habis seat kete. balik umah semlm kul 11mlm. pg dh g sek seatle kete. dh le x leh claim insuran sbb bencana alam. sian2.

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background